Profesjonalnej jakości surowy karbon jest zaplatany w naszej własnej fabryce kompozytów przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych, w tym następujących: Technologia ciągłych włókien (ang. Continuous Fiber Technology) dodaje wytrzymałości przy jednoczesnym zmniejszeniu masy. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia. Do tego proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych, mocniejszych połączeń ram.
TCR Advanced
SL Disc 1
Original price: 31 199 zł - 31 999 zł 38 999 zł
Najnowsza generacja sztandarowego modelu szosowego, który od ponad trzech dekad wygrywa największe wyścigi na świecie. Oto najwyższa wszechstronność dla mających obsesję na punkcie osiągów.
Główne korzyści
Wiodąca w klasie wydajność
Ramę opracowano, by zapewnić kolarzom szosowym najwyższą skuteczność na podjazdach, wydajność aerodynamiczną i zwycięską sztywność podczas sprintów. Osiągnięto to dzięki najwyższemu stosunkowi sztywności do masy wśród rowerów tej klasy oraz aerodynamicznym profilom rur.
Zaawansowana aerodynamika
Oto najbardziej wymierne korzyści modeli TCR, w porównaniu z poprzednimi generacjami. Analiza i testy każdego kształtu rury oraz zoptymalizowana produkcja umożliwiły stworzenie konstrukcji o znacznie niższych oporach przy szerszym zakresie kątów natarcia.
Pełna kontrola
Zintegrowane z ramą hamulce tarczowe zapewniają płynne hamowanie o dużej sile i modulacji, co daje jeszcze większą kontrolę w różnych warunkach drogowych i pogodowych. Standard Flat-Mount i nowe osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca umożliwia założenie szerszych opon do 32 mm.
KOMPOZYT ADVANCED SL
RURY O PROFILU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Strategiczne profile aerodynamiczne ramy i widelca, opracowane przy pomocy obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) i testów w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszają opór powietrza w szerszym zakresie kątów natarcia niż tradycyjne rury w kształcie kropli.
SZTYCA ZINTEGROWANA VARIANT
Stworzona specjalnie dla zawodowych kolarzy szosowych sztyca Variant o wyrafinowanym kształcie i zintegrowanej konstrukcji gwarantuje charakterystykę jazdy o wyważonej płynności i wydajności.
NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIE KOMPOZYTOWE
Nawet 150 arkuszy kompozytowych jest rozmieszczanych przy użyciu zrobotyzowanego procesu układania. Laserowo wycinane detale umożliwiają wykorzystanie mniejszych, super-precyzyjnych elementów, co zmniejsza masę ram. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia, a proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych i mocniejszych połączeń ram.
W PEŁNI KOMPOZYTOWY WIDELEC
Widelec kompozytowy klasy Advanced SL jest symetryczny i opływowy. Do tego dochodzą zintegrowane hamulce tarczowe i zwiększony prześwit na opony do 32 mm. Nowa konstrukcja sprawia, że jest on lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
KIEROWNICA CONTACT SLR
Nową kierownicę Contact SLR cechuje zmodyfikowane prowadzenie przewodów, zapewniające rozsądne wyważenie aerodynamiki, ergonomii oraz prostoty obsługi.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych we współczesnych rowerach Giant. Zaprojektowane, aby zapewnić niespotykane sterowanie przodem, powiększone łożyska sterów (1 1/2 "dolne, 1 1/4" górne) i zwężana rura sterowa harmonijnie współpracują, zapewniając najwyższą sztywność kokpitu.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna stanowi połączenie pomiędzy główką ramy OverDrive 2 a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie opracowany, prostokątny kształt zapewnia niespotykaną sztywność podczas skręcania i pedałowania, jednocześnie optymalizując opływ powietrza przy zastosowaniu standardowego bidonu.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Symetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Produkcja w ramach autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing, system kół kompozytowych i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec zostały zaprojektowane zgodnie ze standardem hamulców tarczowych Flat-Mount, dla mocnego i niezawodnego hamowania w każdych warunkach.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.