Kategoria: Wyścigowe
TCR Advanced SL Disc 1
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.

43 999 zł Original price 54 999 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 43 999,00 zł
Ramę opracowano, by zapewnić kolarzom szosowym najwyższą skuteczność na podjazdach, wydajność aerodynamiczną i zwycięską sztywność podczas sprintów. Osiągnięto to dzięki najwyższemu stosunkowi sztywności do masy wśród rowerów tej klasy oraz aerodynamicznym profilom rur.
Oto najbardziej wymierne korzyści modeli TCR, w porównaniu z poprzednimi generacjami. Analiza i testy każdego kształtu rury oraz zoptymalizowana produkcja umożliwiły stworzenie konstrukcji o znacznie niższych oporach przy szerszym zakresie kątów natarcia.
Zintegrowane z ramą hamulce tarczowe zapewniają płynne hamowanie o dużej sile i modulacji, co daje jeszcze większą kontrolę w różnych warunkach drogowych i pogodowych. Standard Flat-Mount i nowe osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca umożliwia założenie szerszych opon do 32 mm.
Profesjonalnej jakości surowy karbon jest zaplatany w naszej własnej fabryce kompozytów przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych, w tym następujących: Technologia ciągłych włókien (ang. Continuous Fiber Technology) dodaje wytrzymałości przy jednoczesnym zmniejszeniu masy. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia. Do tego proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych, mocniejszych połączeń ram.
Strategiczne profile aerodynamiczne ramy i widelca, opracowane przy pomocy obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) i testów w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszają opór powietrza w szerszym zakresie kątów natarcia niż tradycyjne rury w kształcie kropli.
Stworzona specjalnie dla zawodowych kolarzy szosowych sztyca Variant o wyrafinowanym kształcie i zintegrowanej konstrukcji gwarantuje charakterystykę jazdy o wyważonej płynności i wydajności.
Nawet 150 arkuszy kompozytowych jest rozmieszczanych przy użyciu zrobotyzowanego procesu układania. Laserowo wycinane detale umożliwiają wykorzystanie mniejszych, super-precyzyjnych elementów, co zmniejsza masę ram. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia, a proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych i mocniejszych połączeń ram.
Widelec kompozytowy klasy Advanced SL jest symetryczny i opływowy. Do tego dochodzą zintegrowane hamulce tarczowe i zwiększony prześwit na opony do 32 mm. Nowa konstrukcja sprawia, że jest on lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
Nową kierownicę Contact SLR cechuje zmodyfikowane prowadzenie przewodów, zapewniające rozsądne wyważenie aerodynamiki, ergonomii oraz prostoty obsługi.
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych we współczesnych rowerach Giant. Zaprojektowane, aby zapewnić niespotykane sterowanie przodem, powiększone łożyska sterów (1 1/2 "dolne, 1 1/4" górne) i zwężana rura sterowa harmonijnie współpracują, zapewniając najwyższą sztywność kokpitu.
Masywna, prostokątna rura dolna stanowi połączenie pomiędzy główką ramy OverDrive 2 a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie opracowany, prostokątny kształt zapewnia niespotykaną sztywność podczas skręcania i pedałowania, jednocześnie optymalizując opływ powietrza przy zastosowaniu standardowego bidonu.
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Symetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
Produkcja w ramach autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing, system kół kompozytowych i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
Rama i widelec zostały zaprojektowane zgodnie ze standardem hamulców tarczowych Flat-Mount, dla mocnego i niezawodnego hamowania w każdych warunkach.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.