Skip to main content
Oferta Specjalna 18%

This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.

TCR Advanced SL 0 DA

44 999 zł Original price 54 999 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44 999,00 zł

Zobacz także

Kategoria: Wyścigowe

TCR Advanced SL 1

30 599 zł Original price 37 999 zł

Zaczynając od najtrudniejszych górskich etapów ze wspinaczkami kategorii HC, przez pokonywane w pełnym pędzie wzniesienia na szybkich i płaskich drogach kończąc - ten szosowy rower wyścigowy rodem z wyścigów World Tour jest pierwszym wyborem dla całkowitej wydajności. Całkowicie nowy flagowy TCR wykorzystuje integrację systemową i innowacyjne metody konstrukcyjne dla zapewnienia Ci czystej przewagi na drodze.

Główne korzyści

SYSTEMOWA OPTYMALIZACJA

Rama, koła, kokpit i inne części zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane razem, aby działały jako system. Rura sterowa OverDrive Aero powstała w nowym procesie technologicznym i z mostkiem Contact AeroLight i kierownicą Contact stanowi jeden system. Dzięki niemu możliwe było uzyskanie wewnętrzne prowadzenie przewodów. Pozwoliło to, wraz z integracją kapsla sterów i podkładek dystansowych, na uzyskanie bardziej aerodynamicznej, przyjaznej dla użytkownika konfiguracji

MISTRZOWSKA SKUTECZNOŚĆ

Charakteryzujący się lepszym stosunkiem sztywności do masy niż poprzednia generacja, a także nowym kształtem rur aerodynamicznych i mniejszą masą całkowitą, ten bezkompromisowy rower wyścigowy zapewnia niezwykle dynamiczne przyspieszenie i niesamowitą sztywność pedałowania. Rezultatem jest zwycięska skuteczność w ważnych momentach

ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA

Wszystkie kształty rur zostały zaprojektowane i opracowane przy użyciu modelowania obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym. Od ściętego kształtu elipsy rur ramy po nową konstrukcję kokpitu i integrację komponentów, wszystko to składa się na bardziej opływowy profil, w porównaniu z poprzednią generacją.

MADE FASTER

TCR Advanced SL został stworzony dla kolarzy szosowych zakochanych w rywalizacji i wydajnością - nie tylko zawodowców takich jak Simon Yates, ale także zwykłych kolarzy chcących wznieść się na zupełnie nowy poziom. Flagowy model TCR łączy w sobie legendarną jakość jazdy z nową optymalizacją systemową i metodami produkcyjnymi zapewniającymi mu jeszcze wyższy poziom wydajności. Dolna rura została przeprojektowana dla poprawy aerodynamiki, a integracja kokpitu, włączając w to rurę sterową OverDrive Aero oraz mostek Contact SLR AeroLight, zapewnia zintegrowane prowadzenie przewodów dla zmniejszenia oporu aerodynamicznego. Od zintegrowanej sztycy do karbonowych kół CADEX Max 40, każdy komponent został wybrany i przetestowany dla pełnej wydajności systemu.

TCR Advanced SL with interactive tooltips

Technologie

Technologia Advanced SL
Geometria Compact Road
System Giant Tubeless
OverDrive Aero
PowerCore
Zintegrowany wspornik podsiodłowy ISP

Tabela rozmiarów i geometria

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
  • XS
      157 cm5’2”  to 169 cm5’7”
  • S
      165 cm5’5”  to 175 cm5’9”
  • M
      171 cm5’7”  to 181 cm5’11”
  • ML
      177 cm5’10”  to 187 cm6’2”
  • L
      183 cm6’0”  to 193 cm6’4”
  • XL
      189 cm6’2”  to 199 cm6’6”
bike diagram with measurements referenced in table that follows
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
 XSSMMLLXL
A Długość rury podsiodłowej (mm) (inch)68026,87102874029,177030,380031,583032,7
B Kąt podsiodłowy (degrees)74,5°74,0°73,5°73,0°73,0°72,5°
C Długość górnej rury (mm) (inch)52020,553521,155021,756522,258022,860023,6
D Długość główki ramy (mm) (inch)1204,71305,11455,71656,51857,32007,9
E Kąt główki ramy (degrees)71,0°72,3°73,0°73,0°73,0°73,0°
F Wyprzedzenie widelca (mm) (inch)451,8451,8451,8451,8451,8451,8
G Trail (mm) (inch)722,8642,5592,3592,3592,3592,3
H Baza kół (mm) (inch)97638,497738,598038,699139100639,6102040,2
I Długość tylnego trójkąta (mm) (inch)40515,940515,940515,940515,940515,940515,9
J Obniżenie środka suportu (mm) (inch)722,869,52,769,52,7672,6672,6672,6
K Stack (mm) (inch)51720,452820,854521,556222,158122,959623,5
L Reach (mm) (inch)37614,838315,138815,339315,540215,841216,2
M Przekrok (mm) (inch)70327,772228,474329,377130,479831,482232,4
N Szerokość kierownicy (mm) (inch)40015,740015,742016,542016,544017,344017,3
O Długość wspornika kierownicy (mm) (inch)803,1903,51003,91104,31104,31204,7
P Długość ramienia korby (mm) (inch)1706,71706,7172,56,8172,56,81756,91756,9
Q Rozmiar kół 700C700C700C700C700C700C
Specyfikacja
  • Rozmiary
    XS, S, M, M/L, L, XL
  • Kolor
    Black Lava / Iris
  • Rama
    kompozyt Advanced SL, zintegrowany wspornik siodła ISP, suport PF86, flat-mount disc, oś przelotowa 12x142mm, kompatybilna wyłącznie z elektronicznymi systemami zmiany przełożeń
  • Widelec
    kompozyt Advanced SL, karbonowa rura sterowa OverDrive Aero (D-shaped), flat-mount disc, oś przelotowa 12x100mm
  • Kierownica
    Giant Contact SLR, flara 11°, reach: 72 mm, drop: 125 mm, karbon T800 i T1100 XS:37/40cm, S:37/40cm, M:39/42cm, M/L:39/42cm, L:41/44cm, XL:41/44cm
  • Chwyty
    Stratus Lite 2.0
  • Wspornik kierownicy
    Giant Contact SLR AeroLight, karbon
  • Wspornik siodła
    zintegrowany ISP, kompozyt Advanced SL, offset -5/+15mm
  • Siodło
    CADEX AMP, karbonowy szkielet i szyny 9mm, wypełnienie Rebound Foam + Particle Flow, szer. 145mm
  • Pedały
    -
  • Manetki
    Shimano Dura-Ace Di2, 2x12
  • Przerzutka przednia
    Shimano Dura-Ace Di2
  • Przerzutka tylna
    Shimano Dura-Ace Di2 RD-R9250
  • Hamulce
    Shimano Dura-Ace, hydrauliczne, tarcze Shimano RT-CL900 [P]160mm, [T]140mm
  • Dzwignie hamulca
    Shimano Dura-Ace Di2
  • Kaseta / Wolnobieg
    Shimano Dura-Ace, 12-rzędowa, 11-34
  • Łańcuch
    Shimano CN-M9100
  • Korba
    Shimano Dura-Ace, 36/52, z pomiarem mocy Shimano FC-9200P
  • Środek suportu
    Shimano SM-BB92-41B, press fit
  • Obręcze
    CADEX Max 40, ETRTO: 22-622, szerokość zewnętrzna: 28mm, hookless, tubeless, karbon
  • Piasty
    [P] CADEX R3-C Aero, CenterLock, ceramiczne łożyska, zintegrowane szprychy, oś przelotowa 12x100mm [T] CADEX R3-C48 Aero, ratchet 48t, CenterLock, ceramiczne łożyska, zintegrowany szprychy, oś przelotowa 12x142mm
  • Szprychy
    CADEX Super Aero Carbon, [P] 16, [T] 24, zaplot DBL
  • Opony
    CADEX Race, Race Shield, 120 TPI, tubeless, 700x28c, zwijana
  • Dodatki
    uchwyt komputera, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, łyżka do opon)
  • Max. szerokość opony
    33mm
  • Waga orientacyjna
    6,4 kg (M)

Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.

Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.