Profesjonalnej jakości surowy karbon jest zaplatany w naszej własnej fabryce kompozytów przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych. Technologia ciągłych włókien (ang. Continuous Fiber Technology) dodaje wytrzymałości przy jednoczesnym zmniejszeniu masy, a żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia.
Lekki, skuteczny i diabelsko szybki. Oto maszyna wybierana na strome podjazdy i duże prędkości przez zawodników XC.
Główne korzyści
Superlekkość i dynamika
Wykonana z profesjonalnej klasy kompozytów, Advanced SL to najlżejsza rama terenowa Gianta w historii, która zapewnia poważnym zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.
Ultra-wydajność
Rama ta posiada najwyższy stosunek sztywności do masy w klasie hardtaili MTB, co przekłada się na super-efektywne pedałowanie i precyzyjne sterowanie na szlaku.
Niestandardowa amortyzacja ramy
Elastyczność każdej ramy jest dostosowana do rozmiaru. Układ poszczególnych warstw kompozytowych zapewnia optymalne pionowe pochłanianie wstrząsów, dzięki czemu jazda w terenie XC jest bardziej płynna.
KOMPOZYT ADVANCED SL
ZOPTYMALIZOWANE PRZEKROJE RUR
Rama o specjalnych kształtach rur gwarantuje niską masę, optymalną sztywność i poprawia sterowanie rowerem w terenie XC.
OVERDRIVE
Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Duże otwory na przewody i niewymagająca narzędzi prowadnica w obszarze suportu zapewniają łatwy montaż przewodów i minimalną masę ramy.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w postaci łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
TECHNOLOGIA BOOST
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.