Najwyższej jakości surowe włókno węglowe w połączeniu z najnowocześniejszymi metodami inżynieryjnymi i konstrukcyjnymi pozwoliły zaoszczędzić łącznie 558 g wagi w porównaniu z poprzednią generacją ramy Trinity Advanced Pro, nie wpływając przy tym negatywnie na sztywność i przenoszenie mocy.
Trinity Advanced SL
All-in Aero
Przez omiatane wiatrem płaskie drogi do wspinaczek, zakrętów i zjazdów - nowe Trinity Advanced SL dostarcza niezrównaną prędkość i kontrolę w momentach, gdy liczy się każda sekunda. Łatwy w przystosowaniu do triathlonu oraz jazdy indywidualnej na czas, teraz ze zintegrowanym i zoptymalizowanym aerodynamicznie systemem odżywiania. Jest lżejszy, bardziej aerodynamiczny i z szerszym zakresem regulacji w porównaniu z poprzednią generacją Trinity.
Główne korzyści
DYNAMIKA PEŁNEJ PRĘDKOŚCI
Całkowicie nowy karbonowy zestaw ramowy został zaprojektowany dla osięgnięcia najwyższej możliwej prędkości i precyzyjnej kontroli w trakcie walki z czasem. Nowa rama Trinity jest o 558 gramów lżejsza dla szybszego pokonywania podjazdów, a zintegrowane hamulce tarczowe dbają o bezpieczeństwo na zjazdach i w ciasnych zakrętach. Poprawiony został także komfort w celu zapewnienia pełnej wydajności w trakcie jazdy, a także możliwoci odżywiania podczas wysiłku za sprawą zintegrowanego bento box oraz
NAJWYŻSZA SKUTECZNOŚĆ AERO
Technologia AeroSystem Shaping z rurkami wykorzystującymi kształt ściętej elipsy pozwalają oszczędzić 5.9 Wata i zapewnia lepszy stosunek sztywności do wagi w porównaniu z poprzednią generacją Trinity. Dodatkowo, zbiornik z płynami, bidony i bento box tworzą zoptymalizowany aerodynamiczne system pomagający w odżywianiu w trakcie wysiłku.
INDYWIDUALNE DOPASOWANIE
Nowe Trinity Advanced SL oferuje znacznie szerszy zakres możliwości dopasowania pozycji w porównanu z poprzednią generacją. Osiągnięto to dzięki możliwości ustawienia jednego z czterech offsetów sztycy (zakres 51 mm) oraz 24 razy większej liczbie konfiguracji ułożenia podłokietników (stack, reach, kąt oraz rozstaw). Ustawienie indywidualnej pozycji dla każdej sylwetki jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki zastosowaniu prostego mechanizmu dwuśrubowego.
KOMPOZYT ADVANCED SL
TECHNOLOGIA KSZTAŁTOWANIA AEROSYSTEM
Wykorzystując CFD oraz dynamiczne testy w tunel aerodynamicznym inżynierowie zoptymalizowali kształt każdej rury dla zapewnienia doskonałej wydajności aerodynamicznej.
KIEROWNICA KARBONOWA AERODRIVE TRI
Przeznaczona dla Trinity Advanced SL i dostosowana do triathlonowej zasady 5:1 kierownica wykorzystuje aerodynamiczny kształt dla zapewnienia doskonałej wydajności, a także szerszego zakresu regulacji w porównaniu z poprzednią generacją.
REGULOWANE PODŁOKIETNIKI
Nowy kształt podłokietników zapewnią szerszy zakres regulacji, dając możliwość uzyskania idealnego dopasowania i wydajności każdemu zawodnikowi. Oferuje 24 razy więcej ustawień (stack, reach, kąt oraz rozstaw) oraz łatwiejszy montaż dzięki systemowi wykorzystującemu tylko dwie śruby.
4 POZYCJE OFFSETU SZTYCY
Nowa sztyca zapewnia 4 pozycje offsetu dając łącznie regulację w zakresie 51mm (w porównaniu z dwiema pozycjami oraz 40mm regulacji w poprzedniej generacji) by ułatwić osiągnięcie wydajnej i wygodnej pozycji w trakcie jazdy.
POWERCORE
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm. Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
SYSTEM AEROVAULT
Zintegrowany system odżywiania wykorzystuje zbiornik na płyny (850ml lub 700ml) z łatwo dostępną rurką znajdującą się w okolicy podłokietników, a także bento box zamontowany na górnej rurze, który jest w stanie pomieścić 6 32g żeli energetycznych. Cały system został zoptyamlizowany przy użyciu analizy CFD oraz tunelu aerodynamicznego.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Kabel tylnej przerzutki oraz przewody hydrauliczne są osłonięte przed wiatrem w celu osiągnięcia maksymalnej przewagi aerodynamicznej oraz poprawy estetyki ramy.
SYSTEM TUBELESS GIANT
Koła systemowe zintegrowane z systemem tubeless dają wyższą wydajność, komfort oraz przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały stworzone z myślą o hamulcach tarczowych, wykorzystując aerodynamiczne kształty dla zminimalizowania oporu powietrza, dając kolarzom wysoką jakość hamowania w każdych warunkach atmosferycznych i drogowych.















