Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
Ten nowo zaprojektowany rower gravelowy z kompozytową ramą jest teraz lżejszy niż kiedykolwiek, zapewniając płynniejszą jazdę i doskonałe dostosowanie do zmiennych warunków terenowych. Oferuje wyjątkowe osiągi i niezrównaną kontrolę.
Główne korzyści
SZYBKI I WSZECHSTRONNY
Lekka rama z kompozytu klasy Advanced i karbonowy widelec Advanced SL zapewniają niezrównaną wydajność i pełną kontrolę. Dwupozycyjny flip chip na końcu tylnych widełek pozwala dostosować rozstaw osi: krótki dla szybszego prowadzenia lub długi, aby zwiększyć prześwit na opony (do 53 mm) i poprawić stabilność. Możesz użyć dołączonej sztycy D-Fuse, aby uzyskać większą elastyczność i amortyzację, lub przejść na tradycyjną okrągłą sztycę lub regulowaną sztycę 30,9 mm.
PRECYZYJNA AMORTYZACJA
Obniżone górne widełki z rurkami o małej średnicy pochłaniają wstrząsy i wibracje na wszystkich rodzajach szutru. Karbonowa kierownica Contact SLR XR D-Fuse i sztyca D-Fuse SLR pomagają wygładzić nierówne trasy, poprawiając kontrolę i minimalizując zmęczenie na długich dystansach.
PRZEMYŚLANA INTEGRACJA
Wewnętrznie prowadzone przewody zapewniają czysty i estetyczny wygląd kokpitu, a także poprawioną aerodynamikę. Łatwo dostępny schowek w rurze dolnej pozwala na bezpieczne przewożenie narzędzi, jedzenia oraz innych akcesoriów. Dodatkowe otwory montażowe na rurze górnej, widelcu i tylnym widelcu pozwalają na łatwą modyfikację roweru i wyposażenie go w dodatkowe sakwy lub błotniki. Całkowicie nowa, osłona dolnych widełek tylnego trójkąta i dolnej rury pomaga chronić ramę przed uderzeniami, jednocz
W pełni kompozytowy widelec
Niezwykle lekki widelec z kompozytu klasy Advanced SL ze stożkową rurą sterową OverDrive pochłania wstrząsy i wibracje, pozwalając na dodatkowy prześwit na opony, aż do 53mm.
Zintegrowane prowadzenie przewodów
Rama, kierownica oraz mostek są wyposażone w porty do wewnętrznego prowadzenia przewodów. Mostek Contact AeroLight posiada kanał prowadzący do ramy, tworząc aerodynamiczny kokpit o eleganckim i schludnym wyglądzie, który nie utrudnia jego łatwej regulacji.
Flip Chip Tylnych Widełek
Geometrię, bazę kół i prześwit tylnej opony można regulować za pomocą haka tylnej przerzutki, korzystając z dwóch dostępnych ustawień na końcu tylnych widełek. Dłuższy rozstaw osi zwiększa stabilność i prześwit na opony, a krótszy rozstaw osi zapewnia szybszą i bardziej zwinną jazdę.
Kompaktowa geometria
Pochylona górna rura (od główki ramy do rury podsiodłowej) tworzy mniejsze przednie i tylne trójkąty, dzięki czemu rower jest lżejszy i sztywniejszy. To także ułatwia lepsze dopasowanie roweru do kolarzy o różnych wzrostach.
Technologia D-Fuse
Opatentowana kompozytowa sztyca i kierownica o przekroju w kształcie litery D współpracują by tłumić drgania i pochłaniać wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jazdę.
Wewnętrzny schowek w ramie
Nowy zintegrowany schowek umieszczony wewnątrz dolnej rury ramy zapewnia łatwy dostęp i umożliwia przechowywanie narzędzi, przekąsek oraz innych niezbędnych akcesoriów, eliminując konieczność przypinania ich pod siodełkiem lub wypychania kieszeni koszulki.
Adapter sztycy
Nowa konstrukcja ramy umożliwia przejście z opatentowanej sztycy D-Fuse na standardową okrągłą sztycę 30,9 mm. Dzięki temu rowerzyści mogą wybrać dowolny rodzaj sztycy, w tym sztycę regulowaną, w zależności od stylu jazdy i terenu.
OverDrive
Zaprojektowane, aby zapewnić precyzyjne prowadzenie, ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4” dolne i 1 1/8” górne) oraz zwężająca się rura sterowa współpracują ze sobą, aby zapewnić optymalną sztywność układu kierowniczego.
Masywna rura dolna i ponadwymiarowa rura górna współpracują ze sobą, aby zapewnić doskonałą sztywność przodu roweru oraz sztywność boczną i skrętną. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną precyzję kierowania i efektywność pedałowania.
Masywnie powiększony obszar suportu ma w pełni zintegrowaną konstrukcję szerokości 86 mm. Asymetryczne dolne widełki zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.