Kategoria: Długodystansowe
Defy Advanced 2
10 999 zł Original price 13 799 zł
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.

12 799 zł Original price 15 999 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 12 799,00 zł
Wolna od kłopotliwych rozwiązań technologicznych rama, jest jedną z najlżejszych w swojej kategorii. Dzięki doskonałej równowadze wysokiej precyzji prowadzenia i najwyższego komfortu, oferuje prostotę „mniej znaczy więcej” podczas jazdy długodystansowej.
Rama i widelec klasy Advanced zostały zaprojektowane specjalnie do pokonywania długich dystansów, zapewniając płynną i wydajną jazdę, która minimalizuje zmęczenie. Nowe komponenty D-Fuse współpracują ze sobą, aby dodatkowo pochłaniać wstrząsy i wibracje na drodze.
Nowa kierownica Contact D-Fuse ma ergonomiczny kształt i 8-stopniową flarę dla większego komfortu i kontroli podczas całodziennej jazdy. Szerokie, obręcze hookless z włókna węglowego (szerokość wewnętrzna 22,4 mm) są przystosowane do szerokich opon bezdętkowych (do 38 mm), a wysokość obręczy 36 mm zapewnia stabilne, przewidywalne prowadzenie przy bocznym wietrze.
Wysokiej klasy surowe włókno węglowe o wysokim stosunku sztywności do masy jest wykorzystywane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce kompozytów. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcyjnym zwanym Modified Monocoque Construction.
Opatentowana sztyca jest wyposażona w rurę o przekroju litery D, która pochłania drgania na drodze bez potrzeby stosowania rozwiązań mechanicznych lub specjalnych wkładek. Zoptymalizowany układ warstw karbonu pomaga zwiększyć ogólną amortyzację.
Lekka kierownica z włókna węglowego z rurami w kształcie litery D łączy komfort z większą sztywnością ciągnącą (w górę), co zapewnia lepszą wydajność podczas sprintu i wspinaczki.
Kompozytowy zintegrowany mostek z wewnętrznym prowadzeniem przewodów poprawia wydajność aerodynamiczną i estetykę dzięki konstrukcji inspirowanej pracami w tunelu aerodynamicznym.
Znacząco powiększony obszar suportu o szerokości 86 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
Rama/kierownica/mostek mają unikalne prowadzenie przewodów, które zapewnia elegancki, uporządkowany wygląd i wydajność.
Rama i widelec zostały zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych w standardzie flat-mount, w tym przednich i tylnych osi przelotowych 12 mm, aby zapewnić niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.