Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden ciągły element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
Porównaj modele |
||
Zobacz rower | Zobacz rower | |
Koła
|
Giant CXR X1 Carbon Disc, ETRTO: 25-622, wys. 26mm, Hookless, Tubeless Ready | Giant CXR X1 Carbon Disc, ETRTO: 25-622, wys. 26mm, Hookless, Tubeless Ready |
---|---|---|
Manetki
|
SRAM Rival eTap AXS, 1x12 | SRAM Rival 1, 1x11 |
Korba
|
SRAM Rival D1 DUB, 40t | SRAM Rival D1 DUB, 40t |
Widelec
|
RockShox Rudy Ultimate XPLR, 40mm, Charger Race Day, 12x100mm | RockShox Rudy XPLR, 40mm, 12x100mm |
Kolor
|
Cordovan/Copper Coin | Gloss Misty Forest/Matte Black Diamond |
ADVANCED COMPOSITE
AMORTYZOWANY WIDELEC
40 mm skoku z przodu zwiększa możliwości roweru, poprawiając jednocześnie kontrolę i redukując zmęczenie podczas jazdy po wyboistych drogach, żwirze czy błocie.
Flip Chip
Flip chip o dwóch pozycjach umieszczony w haku przerzutki zmienia bazę kół wraz z prześwitem tylnego koła, dzięki czemu możesz uzyskać najlepsze osiągi roweru, w zależności od stylu jazdy.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Górna rura, nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
TECHNOLOGIA D-FUSE
Kierownica o przekroju w kształcie litery D tłumi drgania i pochłania wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jakość jazdy.
ADAPTER SZTYCY
Nowy projekt ramy pozwala zmienić autorską sztycę D-Fuse na standardową okrągłą sztycę 30.9mm. Umożliwia to wybór dowolnego typu sztycy, w tym sztycy regulowanej i amortyzowanej, w zależności od stylu jazdy.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały specjalnie zaprojektowane dla hamulców tarczowych z mocowaniem w systemie flat-mount, aby uzyskać niezawodne hamowanie w każdym warunkach pogodowych i drogowych.
OVERDRIVE
Zaprojektowany by podnieść sztywność przodu w celu precyzyjnego prowadzenia, ta ponadwymiarowa rura sterowa jest wyposażona w ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4” dolne i 1 1/8” dolne) oraz stożkową rurę sterową, aby zapewnić optymalną sztywność prowadzenia.
MEGADRIVE
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
POWERCORE
Wyraźnie powiększony suport oraz dolne rurki tylnego widelca są w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86mm. Asymetryczne widełki oferują dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po przeciwnej stronie.